從在wish工作以來就一直聽楊乃文聽到現在!

只是覺得很可惜,她的歌在ktv能點的大概就是大家都比較熟悉的女爵或證據...等。

下面這首我要狂推薦辣!

楊乃文-Fear



歌詞:

詞/曲: 楊乃文 編曲:林暐哲 制作:林暐哲

Into the night in which I wept
Did you think I was mad, sure I tried.
You asked for someone you could hate
Did you think that cared, be it yes.
I fear you like you fear me
I fear you yet you love me

Back to the night when I was made
Did you think I’d forgive who I am?
You asked for someone you cold touch
You knew I’d consider, who are you
Would you mind, if I crumble?
If you die, would I?

Asking you to stay But I wanted more
Asking you to leave Still you needed me
(You said you needed me)
Asking you to stay Could I take some more?
Asking you to leave Asking you to stay


這是一首已經十年前的歌了!

但不管什麼時候聽,他就是不會退色!

我愛聽的音樂跟一般流行音樂比起來

滿不公平的地方是想找相關資料總是比較難找 -.-

而包裝過度,每年都愛發一次專輯的歌手,趕流行的音樂...怎隨便打個關鍵字就找的到



就像明明,我愛的另類搖滾不差呀0。0卻少少人知道少少人聽

我想,他們就是靠著實力堅持自己不多包裝在等著我這種人去找到他 :p
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 YINGTZ 的頭像
    YINGTZ

    YINGTZ_CHEN

    YINGTZ 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()